Kik velem vagytok...

2019. szeptember 30., hétfő

"Mi van itt?!"

Üdvözletem minden kedves fellegek közt szálló társamnak! Színes kis bejegyzésnek nézünk elébe, az már biztos... Mivel már kezdetét vette az oskola (nekem VI. osztály), sajnos megint vissza kell térnem eddigi (tudom) nem túl kívánatos munkarendemhez. Vagyis:
-rövid részek,
-méghozzá elég aránytalan időközönként. :(  D:
Felváltva olvashatjátok a Szőke vitéz újabb és újabb részeit, valamint az LBL-t, néha egy-egy könyvkritikával vagy taggel dúsítva. Igyekszem amikor csak időm és energiám engedi. De! Nem ez a lényeg...
Óriási örömmel önt el, hogy látom, milyen sok komment érkezik! ˄ˍ˄ Nagyon jó érzés, de tényleg. (Gwennie, Gyúró, és a többiek❤) Nagyon sokat számít a véleményetek, és ha azok még nagyrészt pozitívak is, hát az... Jeeee!...
Ám az egyik problémám pont a hozzászólásokkal kapcsolatos. Sejtem, hogy a blog olvasóinak nagy része már felnőtt, és ebből kifolyólag tapasztaltabb. A bemutatkozásomban megírtam, hogy az írásaim nem tartalmaznak túl sok, és nagyon feltűnő erotikát. Vagy, ha mégis az nem lesz túl nagy durranás, és direkt úgy lesz kitalálva, hogy gyerekbarátabb módon is lehessen értelmezni. Minden megjegyzést el szoktam olvasni, és pont ezért feltűnt, hogy néha előfordulnak bizonyos "felnőtt szavak", amik kissé zavartak. Mivel még kölök vagyok, és nem volt alkalmam tapasztalni ilyet, úgy gondolom, nem jó ezeket olvasnom, mindig támad tőle egy fajta rossz érzésem. Nem nevezem meg, ki volt, nem is szeretném megbántani, hisz tudom, hogy csak segíteni szeretett volna. Egyáltalán nem haragszom rá! Kérlek titeket, tényleg jó szándékkal, és kedvesen, hogy ne használjatok nálam ilyen kifejezéseket. Olyan jó lenne, ha ez az oldal otthon lenne azoknak az olvasóknak (is), akik szeretnének "E-mentes" történeteket olvasni! :3 ;) ❤ (E-mentes... Ez vicces.)
Ééés, még mindig nincs vége! :D
Azt is írtátok kommentben, hogy nem értitek, most akkor milyen is Loki: Szarkasztikusan rideg, vagy túlérzékeny? Említettem már, hogy törekedem a karakterhűségre, amit én így értettem: Loki (szerintem) elég könnyen megbántódik, és általában hidegen elhallgatja, de egy idő után már nem bírja, és a felszínre engedi, ami a Belle-lel való love storyjában elég sokszor megesik. Számomra ez az oldala az igazi énje, de talán az is beleszól a dologba, hogy, mi tagadás, én magam is eléggé érzelmes vagyok. :) Elnézést, ha félreértettétek, vagy ha valakit zavar. Én így élem ki magam. 
Szóval nálam nem ez


hanem ez dominál.


Na de, mielőtt még folytatnám, kerüljünk jó hangulatba! :)



A Pegazus-könyvkritikámban, Joel és Em részénél megeresztettem egy leheletfinom utalást a jövőben érkező történeteimmel kapcsolatban. Valószínűleg sokan elengedték, mivel nem volt túl észrevehető. Éppen ezért, talán mégis meglepetésként szolgálhat számotokra új, fordulatot jelentő hírem...

Új fandom. Új páros. Újabb, fejezetek végtelen során át történő szereplőajnározás, és sajnáltatás. Bocs. Ez. A. Jemily.
 Igen, talán tényleg viccesen hangozhat a név, és való igaz, van olyan, aki írt már efféle  történetet, de erre csak azután jöttem rá, miután már megvolt az ihlet. Mivel véleményem szerint a két karakter igen csak segítette egymás jellemfejlődését a könyvben, úgy találtam,  izgalmas lenne, ha írnék a romantikájukról... Mivel igencsak jó páros az övék! ❤ Így még egy fandomunk van. :)  
Még egyszer bocsánat a rengeteg késésért. De igyekszem jót alkotni. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése