Kik velem vagytok...

2020. február 19., szerda

Év végi összeSÍtés

Ajjaj, úgy látszik, mégsem vagyok akkora maximalista, ugyanis... Már újév van, ekkor a bejegyzéskor!... :D :/ A következő LBL-novella lassan kovácsolódik, talán egy verssel pótlom majd... :( Azonban, ez az (első:) összesítés igencsak különleges lesz, mivel szeretett unokatestvéremmel, Jasmine-nel karöltve írom a következőket, vagyis inkább az Ő szempontjai szerint értékelem majd az eltelt évet! Tehát...
(Jasmine blogcíme a következő: katonajazmin.blogspot.com Csodálatos, hogy egy fiatal újságíró lány milyen vagány dolgokat képes alkotni!)

1. Mi volt az éved legviccesebb pillanata?
Tyű... Nehéz lenne megmondani. Mivel nálam eleve alapszükséglet, hogy legalább egyszer halálra röhögjem magam egy hó alatt, és valójában nem egy nevetőgörcsre sarkalló eseményem volt az esztendőben... Elmesélek egyet!
Ezen esemény még a görögországi nyaralás alatt esett meg velem, és drága nagybátyámmal, Mártonnal. Egy zseniálisan homokforrósító, strandi délelőttön (ki tudja, hogyan...) rávett, hogy próbáljuk ki a vízi ejtőernyőzést, amit én ejtősre terveztem, de végül irtó vicces is lett. Szóval minden rendben volt, a Nap csak úgy vigyorgott az égen, a kis motorcsónakban, ami húzott minket bömbölt a zene, az azt vezető férfi pedig tapsolva táncolt, akár egy násztáncot járó arapapagáj. Azonban, hamarosan ereszkedni kezdünk, -a hámba fogott Márton és én- hiszen a csónakvezető kitalálta, hogy ha már a jó öreg Jón tenger felett repülünk, meg is kéne kóstolnunk a lábainkkal a vizet. Úgy lett. Viszont e nemes és epikus pillanatra Márton nem volt felkészülve (teljesen), mert amint ismét felemelkedtünk a vízfelszínről, szegény félig kicsúszott a hámból, amiben az előbb még ült, és így legalább tíz centivel lejjebb "lógta" végig a légitúrát, amíg vissza nem húztak minket a csónakba. Úgy nevettem, hogy az én lábaim is majdnem felmondták a szolgálatot. Leszadistázott szerencsétlen, mondjuk igaza is volt...
"-Hunt! Legközelebb szóljon, hol vakációzik!
-Akkor nem lenne vakáció..."
2. Volt olyan Veled, hogy leginkább elbújtál volna a világ elől?
Hát, igen, és nem is egyszer. Nem fogok személyeskedni, hogy ki(k) miatt, de rengetegszer. Maradjunk annyiban, hogy az előző tanodámban nagyon sokat bántottak, piszkáltak (hál' Istennek, már nem vagyok velük...), és még ezen kívül is problémáim voltak. Világéletemben más voltam, mint a társaim, mint humorilag, emberileg, világszemléletileg, és személyiségileg, amiért nyilván gyakran kiközösítettek, és most is kiközösítenek. Képtelenek felfogni, hogy egy ilyen apró gyerek is forgathat korosztályának nem megfelelő gondolatokat, terveket a fejében, és jutnak eszébe olyan dolgok, amiről még nem is kéne tudnia. Én nem tudok más lenni, mindig ott él bennem a tudásvágyú felnőtt, és a csintalan kisgyermek egyszerre. #Belle! 
3. Ismertél meg új embereket? Ha igen, mi a benyomásod róluk?
Ahhaaa!... És vannak...
-bunkók.
-angyalok.
-ördögfiókák!!!
-Abszol Út jóindulatú egyének.
-és vannak olyanok is (bizony...), akik eleinte az édes, cuki pofikájukat mutatják neked, de aztán kimutatják a foguk fehérjét -hiszen olyanok igazából-, és akkor... Véged.
-illetve vannak még azok a zseni alak (nem is, inkább gondolat!) váltók, akik csak úgy váltogatják a viselkedésüket, és a rólad alkotott véleményüket, mint szénát ló alatt a boxban. Tyű, de bosszantóak! D:
4. Mi volt az éved legsikeresebb pillanata?
Oooohhh.... Amikor bekerültem az újságba. Meg amikor eljöttem az exsulimból. Az minden kétséget felülmúlt. Úgy éreztem, Isten szeret.
5. Jártál új helyeken? Milyenek voltak?
Igen! Főleg tavasszal, és nyáron szoktam "kalandozni", vagy nyaralni, és általában gondosan kiválasztom, hogy hova. A múlt évben Pécsett, Siklóson, Komlóskán, Sárospatakon, meg persze a Jó Öreg Görögországban voltam első sorban, meg Romániában, amit még mindig imádok. Mindem hely, mindig új élményekkel, poénokkal, és persze rengeteg (csöppet sem fárasztó módon:) megszerzett tudással gazdagít. Imádok utazni!!!
6. Van, amiben változtatni szeretnél ebben az évben?
Pontosan, igen, beletrafáltál, kuzin... Nagyon sok mindenen, de ha arról van szó, hogy mit akarnék másképp, akkor tulajdonképpen az egész életem szinte teljesen más lenne. Úgyhogy nem kezdem el ecsetelni, ha nem égbekiáltó bűn, mert az egy kicsit... Túl személyes lenne... 😄😅❤
7. Mik voltak a kedvenc zenéid?
Hát... :)                                                      1.Ruelle -Deep end

Zseniáliiis!!!!! Néha tökéletesen leίr engem, ezért is lett első helyezett. Az egész dal olyan, mint egy nagy merülés, egy süllyedés a mélységes Tengerbe.

                                                        2. Adele -Set fire to the rain
Mi másért ne lehetne örök kedvenc ez a nóta, ha nem azért, mert ez az LBL főcímdala? Olyan mesés a hangulata, és szerintem tökéletesen leírja, mit érez Belle Loki iránt. 💗🌹

                                                               3. Ruelle -Madness


Harmadik a Madness, ugyanattól az énekesnőtől, akit eszerint tavaly kedveltem meg. 💗💜 Ugyanazért szeretem, mint az elsőt, illetve tetszik az epikussága.


                                                     4. Jamie Campbell Bower -Waiting


Lentebb láthatjátok, miért tetszik. Ügyes a gitárjáték az ének hol szép,  hol... (vicces) Mindig felvidίt, ha meghallgatom. :)


                                                 5. Two Steps From Hell -Bravestone


ÉS AZ ÖTÖDIK... Naná, hogy egy Thomas Bergersen! :D 🖤 Tavaly kábé kismilliószor meghallgattam, és mindig elképzeltem, ahogy bátran kanyarogva, adrenalinnal nyakonöntve száguldok éppen lefelé egy igen meredek, piros pályán... Ez lesz majd februárban is, így ne csodálkozzatok majd, ha jó egy hétig nem adok magamról életjelet! :) (Aha, PENy! Mert, hogy olyan sokszor adsz!... :/)

8. Kedvenc kiolvasott könyvek?
(Kínai gong-hang...) TIM BRUNO: OSSIDEA 1. Az égi város!! Sajnos, tavaly nem volt lehetőségem a legtöbb könyvet elolvasni, de ez a regény olyan varázslatos volt, hogy... Életem egyik legszebben felépített világáról olvastam, benne elfekkel, óriásokkal, beszélő állatokkal, különleges növényekkrl, és tele mély mondanivalóval, meg persze rejtéllyel!😊😄💫💜 Mindenkinek ajánlom, mert egyszerre gyermeki, és ugyanakkor ķomoly üzenettel rendelkező. Alig várom a második részt, Az óriások háborúja címen!!
9. Legkedvencebb filmek?
Hát, jól van... Akkor az első nyilvánvalóan a...
Még mindig megszakad a szίvem Loki falnál ülő, screaming utáni jelenetétől... 💗🖤🌹 (Rengetegszer  megnéztem. :)
Bizony-bizony, a második hely a...
Citì of bònuszé!
Nos, igen... Elkaptam a fertőzést...(De azért észnél vagyok! :D) Szóval... (Vagy ahogy Clary mondaná: "Szovvall...") Igen, tervezem elolvasni a könyvet, és igen, tervezek majd kritikát ίrni róla (talán). Lehet számίtani ömlengő, nyálas, non slash Clace történetekre, amikben EGYES fiúk halálra féltékenykednek majd EGYES lányokért, lesznek EGYES értelmetlen poénok, fordulatok, de kérlek bocsássátok meg nekem.
Harmadik, természetesen a...
Lehet, hogy gáz, hogy (most már :) 13 évesen ilyesmikért rajongok, de nem tehetek róla, hogy még mindig nem nőttem ki a fantasy-t!... Nekem nagyon tetszett a film, gyönyörű volt a látványvilága, és voltak benne igazán aranyos, vagy vicces részek.
10. Legjobb élményed?
Egyértelmű, hogy az, amikor Márton nagybátyám szeptember 28-án elvitt az Alexandra könyvesházba, a raktárvásárra! Naná, hogy két könyvvel tértem haza, és egy csomó olyan dedikált könyvjelzővel amelyek hozzátartozó könyveit talán lesz esélyem elolvasni egy szép napon! :)

Jasmine, nagyon szépen köszönöm a kérdéseket, egy életmentő vagy! (No meg gondolatolvasó!) ĺrj kommentben, mi a véleményed a válaszokról! ;)

2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus kis post lett, mint mindig. Én is kérem majd qa kérdéseket a booktag-hez:)))

    VálaszTörlés
  2. Jeee, kösziii!!!☺️🥰💜 A "Boooktag" kérdései már adottak, egy kicsit régebben kijött bejegyzésben találod őket, vsataggal szedve!😉💓

    VálaszTörlés