Kik velem vagytok...

2020. március 2., hétfő

Happy birthday, darling princess!

Nos, hát... Március másodika. Két nappal Tél után. Viszont, a mi (szerintem) szeretett főhősnőnk szülinapja is! 😘🥰 Belle életem első ízig-vérig kidolgozott SAJÁT karaktere, így minden csodásat megérdemel, már csak azért is, mert aranyból -szomorkás körülmények közt- kovácsolt szíve van, és inkább halna meg önként, minthogy édesgetett Lokiját bánatosnak, vagy rágódónak lássa...💜
Így hát külön ezen remek PENyverse- világnapra hoztam nekünk a hétköznapok hevében aranyhajú lánykánkról tíz különlegességet! Fogadjátok szeretettel!


1. Belle kedvenc színe...
Egy konkrét sincs! :) Textíliákban, dísztárgyakban leginkább a rózsaszínt kedveli, de tulajdonképpen mindet szereti... Ahogy az emberek közt sem tesz különbséget. ❤

2. Belle örök kedvenc olvasmányai...
~Stephenie Meyer: Twilight -Alkonyat
~Csurulya Bolda P.: Nyári lepkék ( kitalált regény)
~On Sai: Vágymágusok -1. Álruhában
~Every Fábián Janka regény

3. Belle leginkább imádott virága... (ami az ő világa!)
Mindért odavan, de hát mégiscsak legfőbb szerelme Loki mellett a...

4. Milyen magas Belle?...
Kicsivel nagyobb nálam (hű, de sok segítség!), ami történetesen 171 cm, vagyis jóval alacsonyabb, mint a csínytevő herceg...! ^-^ Nálam alapelv a romantikában, hogy a lány legalább öt centivel legyen alacsonyabb, mégpedig a meghitt ölelkezések végett. Hogy tudja a szerelme mellkasába dörgölni a fejét, és hogy emiatt én elájulhassak... (#User!)  :D Természetesen a szerelem nem testmagasságfüggő dolog, és egy fordított arányú páros is lehet aranyos.

5. Belle leginkább szeretett étele...
Az almáspiteee!!...
Én magam is igen odavagyok ezért az ételért. (A francba. Most megkívántam.)

6. Fényképek, amiket, ha Belle látna, biztosan nagyon tetszenének neki...



7. Belle titkos szokása...
Mégpedig az, hogy hogyha fél, aggódik, vagy izgatott, akkor remeg az ajka. Loki pedig majd megeszi ezért. Ezt még régebben tettem bele a regénybe, csupán a szenvedély fokozásának kedvéért... :D ;)

8. Belle kedvenc gyümölcse...
(Nicsak, akkor ez egy gasztrobejegyzés?...) A málna! Ugyanúgy szívesen elfogyasztja szárítva, mint nyersen vagy dzsemben, akárcsak én.

9. Néhány példája annak, milyen töménytelenül sokat fogja Belle becézni kedvesét a jövőben...
-Lokim
-Loki baba
-Vattacukrom
-Habcsókom
-Cukiság (sorry, oh, sorry so much!)
-Lágy párnám
-Simítanivaló drágaság
-Drágaság
(A Variácók Sora végtelen. A Toll most nem szándékozik leírni, mely megszólítások sora gördült még ki ezen kívül elméjéből. Legfőképp' azért, mert nem jut eszébe. A Toll köszöni szíves megértésüket.)



10. Belle szereti az alkoholt?...
Furcsa, de... Igen. Mármint, nyilván még most ott tart a sztori, hogy még nem nőtt fel, és ezáltal nyilván nem volt még alkalma belekóstolni Dionüszosz fenomenális találmányába, de a jövőben szeretni fogja a különböző bortípusokat, sőt egyenesen Lokival kóstolgat majd! *-* Egyébként semmiféle szeszt nem vet meg (na jó, kivéve a mérgezettet:), de megnyugtathatlak titeket, hogy SOHA nem fog ez okok miatt dalolni. Nem illene hozzá. Mert ő Belle.
Ui.: A következő novella már TMI-os, úgyhogy lehet készülni az elvetemedett, új pillanatokra...! :) ;)

4 megjegyzés:

  1. Hát ez csudiaranyosra sikerekedett, mosolyra görbült az ajkam tőle így negyed kilenckor :D
    Édes mind a lelkesedésed mind a karaktered. Az almáspitét én is szeretem :3 Azok a becenevek pedig, my god! :D Loki hogy viseli őket? Többnyire elég pipa az ilyenektől :D
    Jómagam telibe 171 centi vagyok :D

    Vigyázz magadra, kívánok neked sok-sok kreatív erőt! :3

    VálaszTörlés
  2. Ó, köszönöm, hogy írtál, épp jól esett! Szerintem is aranyos a gyermeki hősnőnk, és hát muszáj fönntartani a lelkesedést valamivel!... :D (Bár mostanában egy kicsit megcsappant a tőke... :/) Az almáspie remek édesség, főleg ha nem tocsogós, és persze dúskál a fahéjban...
    A beceneveket kezdetben furcsállva fogadja Loki, de aztán már elengedve tűri...! Hm... Lehet, hogy előző életedben Belle voltál?... :)
    Őszinte részvétem, bármely családtagodat is veszítetted el. (HEART!)

    VálaszTörlés
  3. Izgalmas kis bejegyzés lett🥺❤❤ A Loki babán, Habcsókomon és a Vattacukromon felnevettem. Egyszerre aranyos de vicces nevek. Belle nem akar a valóságban is létezni?🥺😂❤❤

    VálaszTörlés
  4. Hello, dear parabatai!...💓 Igen, Ms Darkarból néhanapján csak úgy ömlenek az imádatot bizonyító szavak.😆😄❣❣💕🐱 Nagyon örülök én is, ha viccesnek találod az irodalmamat és a karaktereim eszmecseréit!🤩💜 Szerintem fontos, hogy a poénosság mellett egyensúlyban maradjanak az érzések és a mondanivaló...😖💜
    Ó, nyugi, ha rajta múlna, Belle mindenhová szívesen útra kelne! Még a mi kamaszéletünknek színteret szolgáltató Midgardba (Föld:) is. Én úgy vagyok vele, hogy létezik az itt és mostban, csak éppen egy másik dimenzióban! (Dimenzió neve: Penyverse.💜 ) Belle minden szeretetre vágyó könyvmolylányban ott él, de hát... Legfőképp Bennem...! Ú, támadt egy ötletem! For everyone! Esetleg "kérdezhetnétek" a karterektől, akikkel írok, én pedig válaszolok a nevükben!... Más íróknál is láttam. Csúcs lenne!!🥰😍😍💜👍

    VálaszTörlés