Kik velem vagytok...

2021. október 10., vasárnap

Fehér szakállú, kedves Grindellwald



 Nemrég láttam a Legendás állatok és megfigyelésük második részét, ami az csak egy dolog, hogy nagyon cuki és durva film is volt egyben, mert a furkászok imádnivalóan ölbevalóak, nem is beszélve a cute osonó,vetődő és nyomfelederítő, nyüsszögő életmódjukról, (és mert naagyon kövérek❤) de azért az is nagyon kemény volt,amikor minden utca házait fekete lepel borította el... Na, ott azért befostam. Pedig nem lehet igaz,hogy csak azért,mert hollóhátas vagyok és nem griffendéles (a tuti Roxfortban biztosan nem lenne online oktatás :/), mert büszke vagyok a házamra,és nem egyszer bátornak mutatkozom sok helyzetben. Például most is. Amúgy a félelemről csak annyit,hogy szerintem le lehet győzni azzal a tudattal,hogy a lelkemnek,úgy az igazi lelkemnek nem eshet baja. Szerintem ez egy nagyon jó megállapítás, nekem segített is sok helyzetben már felvenni a harcot a sötétséggel. :) Az emberek többsége azért fél,mert fél a fizikai valóságban bekövetkező következményektől,arra nem is gondolnak,hogy lélek nélkül a test sem működik normálisan, és a lényünk középpontja nem változik, bármiképp is alakulnak a dolgok. Nekem például kicsi koromtól kezdve nagy mániám a szeretgetés és a történetek,a képzelet világa. Az évek során nagyon sok minden történt,még is úgy érzem,ezek csöppet sem fakultak,sőt!! Ellenkezőleg, mintha csak még jobban kibontakoztak volna!! Lásd: a furkászokról tett cukiság-vallomásom. Vannak mesék,karakterek, szavak, emberek, szituációk,amikhez a mai napig vonzódom,például,ha régen megkedveltem egy énekest,egy dalt,akkor azt nagyon kellemes emlékek kötik hozzám mai napig. Bárhogy is sértegettek az emberek, vagy próbálták belőlem kiölni ezt a "mániát" , egyerűen nem jött össze,mert ez alkotja a lényem középpontját, hogy szeretek valamit,és ahhoz nagyon ragaszkodom,mély érzelmek fűznek tűzön vízen át. És még bölcs is vagyok,mert egy idő után mindig rádöbbenek,hogy tulajdonképpen teljesen fölösleges haragot tartanom,mert egy csomó fölösleges energiát öl,és ráadásul az az ember nem is akarta igazán amit tett,egyszerűen csak annyira dühös volt kétségbeesett,hogy nem látta a fától az erdőt,és ettől még nem kell nekem idiótának lenni,mert nem akarok lealacsonyodni semmiképp. Szerintem ez így egy nagyon jó filozófia, és az összes emberre igaz, igen,rám is, mert bevallom, tényleg mondok néha ordenáré nagy hülyeségeket,csak mert dühös vagyok és megsértették a büszkeségemet. Meg még az is rátesz a lapátra, hogy az emberek többsége abban a tévhitben él -és azért fél-, mert hagyja, hogy mások megfélemlítsék, és elhitessék vele, hogy ők bizony fölötte állnak, és istent játszanak. Az emberke meg nyilván félti a bőrét, így enged a "műhatalomnak" mert az ki tudja, mivel jár (nem lesz otthonod, pénzed, barátaid, stb.), ami először is nem lehetséges,mert az ember maga alakítja a sorsát, élete nem áll semmilyen jóshatalom, vagy más emberek birtokában (ez még kimondva is szörnyűn hangzik!!), másrészt pedig honnan tudja, most őszintén? Az az ember Cassandra Trelawney?... Jó kérdés, a válasz pedig ez: IMÁDUNK istent játszani. Ez az emberi természet megfeneklett hajója. Az úgy odáig rendben van, hogy az ember maga kormányozza az életét, és azt tesz amit akar, a saját felelősségére, NA DE HOGY MÁSOK CSELEKEDJENEK AZ Ő FELELŐSSÉGÉRE, ÉS HOGY MÁSOK TEGYÉK AZT AZ Ő KÍVÁNSÁGA SZERINT, AMIT AKAR, NA, AZ MÁR NE HARAGUDJON, DE NAGYON NEVETSÉGES! Ez a gyerekesség tökéletes álcája, és erre vetítik rá az emberek rendszerint azt, hogy "Én felnőtt vagyok, nagy vagyok, én HATALMAS vagyok, én Férfi vagyok🤣🤣), de nem, te egy hatalmaskodó kis poronty vagy. Aki elvárja, hogy mások a kénye-kedve szerint cselekedjenek. Hogy körbevegyék őt, mint holmi pattogó szolgák. Ennek a hátterében rendszerint az áll, hogy az a valaki még nem nőtte ki a gyerekkorát, hogy nem úgy tekint a körülötte lévő emberekre, mint egyenlő embertársaira. Mert vagy felettes, vagy alantas személyekként kezeli őket. Őrajta is uralkodnak (megint csak műhatalommal felruházott emberek) és ő is uralkodik másokon. Leutánozza a rosszat, nem tud felébredni, tisztán, egyértelműen, bölcsen látni. Nem tudja megbocsájtani a múltat, és nagyon sok mindent (beleértve önmagamát) nem úgy látja, ahogy azt ő felfedezte, hanem úgy ahogy mások (akik szintén a műhatalom árnyékában  élnek) látnak, vagyis görbe tükrön keresztül, mások fájdalommal és elnyomottságával terhes szivárványhártyáján keresztül látja a világot. Mi ez, ha nem gyerekesség? Ha nincs önmagam , mások általi "magam van". Hogy mások akarata "látás" (inkább vakság) módja irányítja az életemet-> nem.vagyok önálló, bátor, büszke-> rászorult, kicsi, gyenge és sebezhető vagyok-> GYEREK VAGYOK!! Az állítólagos Felnőtt, az állítólagos Férfi... Egy francot. Ez csak műálarc. Én ezt így gondolom, és szerintem teljesen lokikus.

És ez persze igaz a mi kis kedves Grindellwaldunkra is, aki rendkívül kegyetlen módon akart leszámolni ellenfeleivel, közöttük Göethévél, aki az én egyik kedvencem lett a filmben, mert nagyon aranyos. 😍❤ Ahogy tipeg topog (anyám szerint oldalazva megy... :D) , és lelkesen gyűjti a furkászokat abba a mindent elnyelő bőröndjébe.Egy olyan táska mi tagadás nekem is jó lenne... kitudja, hány könyv férne bele. A zongorámat is beletehetném. Készülj, Charlotte....

És most jöjjön a paródia, ami mi tagadás, igen érdekes körülmények között született. Ugyebár, mint említettem volt, megnéztük a filmet, és én miután befejeztem a vacsorát, és pakolásztam a konyhában, dúdolgatni kezdtem... Senki ne kérdezze, hogy miért ment a fejemben a "Levél a Mikulásnak" című, ártatlan gyermekdalocska, én már csak ilyen idióta vagyok... De egyszer csak, mit ad Isten, bevillant... 

A Párhuzam.

Az a dolog, tudjátok, ami alapján elindul bennem egy paródia fonala.

Hogy igazából mennyi minden egyezik...

A valósággal.

A lelki Énem nagyjából így nézett ki abban a neves pillanatban:

PENYKE INSIDE: Várj... Fehérszakállú kedves... GRIDNELLWALD!! DE SZERETNÉK TALÁLKOZNI TEVELED... Nem is, inkább PÁRBAJOZNI teveled, mert az úgy jobban talál a rímre, és a Varázsvilágra... Úgy sem volt még a blogon Harry Potter-paródia! Megcsináljuk!

Amint végeztem a vacsival, beszáguldottam a szobámba, leültem királynői ágyamra, felkaptam a jegyzetfüzetemet, és írni kezdtem... EZT a paródiát.

Fogadjátok sok szeretettel, s habár lehetséges, hogy tartalmilag nem teljesen pontos, nem azért, mert nem emlékszem a filmre, hanem mert a rím Muszáj volt kijönnie... Ne fejezzetek le. 😭😑☺

Zenét társítom, és a korhatár 12+, a némi violence miatt.

(Apropó, jegyzetfüzet! Tényleg szörnyen haragszom magamra a blog inaktivitása miatt, pedig imádok írni, ÚGY HIGGYÉTEK EL NEKEM, de egyszerűen... Lusta vagyok. Tudom-tudom, csak keresem a kifogásokat, hogy kibújhassak bloggeri kötelezettségeim alól, de most már, komolyan mondom elhatároztam, mi a a terv. Lesznek sztorik. Fandomtágítás. Dark. Élménybeszámoló. Sorozatbeszámoló. Szerelmi beszámoló. Regénybeszámoló. Tagbeszámoló. Cikksorozatbeszámoló. Zeneajánló-beszámoló. Rajzos-beszámoló... Könyvkritika... Designváltás... Önismereti kérdéssor... Továbbtanulás... Ennyi mindenen dolgozik Peny nénétek, értitek? Csak éppen havonként kihagyással, mert restell leülni a gép elé... De fejben már minden megvan!! Csak be kell gépelni. És mindezt CSAK az iskolára fogja, ami egyáltalán nem a legfontosabb dolog az életében, á, dehogyis, vannak annál sokkal fontosabb dolgok, személyek... Egy személy. Konkrétan egy személy. Erről is majd később...) 

Na de ne nyavalyogjunk, most már jöjjön a paródia!


Fehér szakállú, kedves Grindellwald

De szeretnék párbajozni teveled.

És, tudom: hogy átverj majd,

Azért írod nekem e levelet.

Jól tudod, te azt, kedves Grindellwald,

TUDOD, hogy mi az amit szeretek!

Azt, hogy majdan vár rám egy család,

És abban magam is nagy gyerek lehetek!

Azt hozz nekem egy aktával!

És ne csak pálcát a furkásszal...

♪                   ♪   


                             ♪

Fehér szakállú, kedves Grindellwald,

De szeretnék párbajozni teveled.

És, hogy tudd, hogy hova gyere majd, 

Azért írod nekem e levelet.-

Jól tudod, te azt kedves Grindellwald,

TUDOD, hogy hanyadik az emelet.

A mi házunkban, a mi utcánkban,

Ahová, Göthe is naponta betipeg!

És hogy igyekezz hajnalban...

ORRONTÓ FURKÁSZ AZ ABLAKBAN!

♪                   ♪   


                             ♪

~VÉGEEE!!! ~








Ui.: Az "akta" alatt Göthe bőröndjét értem, csak így jött ki a rímre. A dalt Credence énekli Grindellwaldnak, CSAK ÚGY GONDOLATBAN, és egyébként ez már régebbi, sajátos észrevételem, de... Göthe hasonlít Rhodesra...

Minden jót mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Hát kezdem érteni ezt aféle mese vagy valóság történetet büszke vagyok a csodás irásodra várom a következőt hogy megértselek mi zajlik a lelkedben Gyuró,,,,,

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, minden visszajön valahogy odaátról, tartja a mondás, és igyekeznek bizonyítani mindezt hû paródiáim. Vagy másképpen "Everything is connected", ahogyan a Dark tartja... 🥞😂
    Igazából nem a valóság közti összefüggés a lényeges, hanem az, ahogy az író MEGLÁTJA az eredeti dal sorai, és az általa imádott fandom lényegesebb pontjai közötti összefüggést... Ez a szent törvény, barátom, semmi más.
    Örülök, hogy büszke vagy rám, merthát minden unoka vágya ez, nem? Tényleg remélem, hogy egy nap megértesz majd, mert hidd el, nagyon megéri...
    Csók a kövi bejegyzésig!!
    Szeretettel:
    Peny❤

    VálaszTörlés
  3. Kedves Peny!
    Ööm töltött el a Csacska macska mesék című blogomon hagyott Chat üzenetedet olvasva. Örülök a terveidnek, kívánok hozzá sok sikert és kitartást, ahogy a két blogodhoz is.
    Ha szeretnél cserét akkor mindenképp kiteszem a blogjaidat.
    Bocsánat, hogy így jelzem, de chatet nem találtam. :)
    Ölel:
    C.

    VálaszTörlés
  4. Szervusz, Cat, HÁT, engem is öröm töltött el a TE kommentedet olvasva, merthogy elárulom neked: te vagy az elsô kommentelô idôk ideje óta, így rendkívùl jólesik, hogy itt hagytad a "macska- tappancsnyomodat" szerény kis blogomon. Alig vàrom, hogy làssam magam nálad, és persze én is kiraklak majd Téged... :P ❤ Csomó ideje nem volt friss, de öröm látni, hogy sokaknak még mindig fenntvan az érdeklôdése! 😃 Igen, nincs chat, de létrehozok majd, meglátod, speciel az ilyen célokra.
    Penylie

    VálaszTörlés