Kik velem vagytok...

2019. május 22., szerda

Tudod, kedves, én is érzek



Tettek. Történések. Következmények. Belle el van ragadtatva, hogy Loki a parton lesmárolta, de az élet nem mindig tündérmese... A lány kénytelen leszállni a fellegekből, és ezzel két lelket is összetör.

14+ ( mert elég BRÜHÜHÜ ), és végre egy Angst!!!

Belle szemszöge:
Kiléptem a tanteremből a bejáró vizes kövére.Az eső kitartóan kopogott a tetőn, és lecsorgott annak peremén. Loki Odinson pont ott állt alatta, háttal nekem. Egyáltalán nem zavarta, hogy éjsötét hajzatába csöpög a víz, talán mert úgyis vizes volt már. Becsuktam az ajtót magam mögött, mire felém fordult. Úgy nézett rám,mintha nem tudná, hogy legfőbb bűntársával áll szemben. Mályvarózsaszín szája, az az édes, csókolnivaló szája mosolyra húzódott. Nagyon tetszett így.

˗Szia, Belle ˗köszönt Loki szelíden, és lépett egyet a lány felé, mire ő automatikusan hátrált egy lépést.
˗Mondd, nem tudtál egy tanóra kellős közepénél jobb időpontot találni arra, hogy meglátogass?! ˗vágta hozzá Belle, de persze nem gondolta komolyan. Még ridegnek kellett maradnia. Legbelül örült,hogy végre megszabadult a főnökasszonytól, és az ostoba összeadásaitól. Ugyanis volt egy sejtése, hogy Loki miért jött.
˗Tudtam volna, csupán most volt kedvem˗ vigyorogta a férfi. Aztán hirtelen elkomolyodott az arca:
˗Figyelj, azért jöttem, hogy...
˗Bevalld nekem azt, amit egy erőszakos ajakcsatával nem tudtál?...˗kérdezte gúnyosan a másik. ˗Hát, kedvesem... Elég béna ötlet volt.
Belle figyelmét nem kerülte el, hogy Loki meseszép arca megfeszül, a "kedvesem" szó hallatára.
˗Bocsáss meg, Belle. Csak nem tudtam, hogy mondjam el. De most itt vagyok...˗ folytatta a férfi.˗ Miattad áztam meg.
Közben megfogta a lány derekát, így az nem tudott hátrálni tovább. Belle szorongva,  mégis vágyakozva nézte, ahogy Loki megint túl közel megy hozzá. Már ajkán érezte a férfi forró leheletét ˗és ugyan egy pillanatig óriási késztetést érzett, hogy átkarolja, és megcsókolja˗, amikor felordított:
˗ELÉG!!!˗ és teli erejéből ellökte magától Lokit. ˗ Tán megfeledkeztél róla, hogy herceg vagy?!... És különben is... Miért kell folyton belemásznod az aurámba?!
˗Szeretlek... ˗suttogta a férfi, és nem sok kellett hozzá, hogy elsírja magát.
˗HÁT, ÉN NEM!!! ˗ordított rá a lány.
Loki szája szomorú mosolyra rándult.
˗De... ˗mondta halkan. ˗...kérlek... Neked jobb lenne velem... Olyan egyedül vagyok... Segíthetnénk egymásnak... Kérlek... Engedd, hogy szeresselek... Könyörgök... Szeress... Szeress... ˗és térdre rogyott Belle lábai előtt. Már görcsösen zokogott. A nő mérhetetlen sajnálatot érzett iránta, és átkozta magát, hogy így összetörte Loki szívét. Legszívesebben odatérdelt volna mellé, és a fülébe súgta volna: " Imádlak!... " De tudta, hogy azt nem lehet. Hogyan is élhetnének ők˗ Loki és Belle ˗ együtt?... Most az ő torkát fojtogatták a könnyek. Ám muszáj volt ellenállnia. 
Ekkor Loki letörölte könnyeit, felállt, és így szólalt meg remegő hangon:
˗De..., ha nem kellek neked..., ha te is eldobsz magadtól..., ahogy minden, és mindenki eldobott..., akkor elmegyek! Jobb lesz neked nélkülem. A világnak is jobb ˗ azzal kilépett a kegyetlenül dörömbölő esőbe. 
˗Menj ˗ motyogta még a háta mögött ridegen a lány. Zöld fény villant, és Belle eleredt könnyekkel meredt arra a helyre, ahol az előbb még zokogva állt a férfi. Már nem tudta visszafogni azokat a lélekgyötrő, mégis lélekszabadító vízcseppeket.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ahogy ígértem, itt vagyok :3 Folyamatosan olvastam a kikerülő részeket, és nagyjából össze is szedtem fejben, mi mindent szeretnék mondani. Mindenekelőtt nagyon örülök, hogy az eddigiek alapján egy érzelmileg törékeny, bár ezt leplező Lokit kapunk, aki máris sokkal közelebb áll az IC-séghez, mint sok más OC-s írásban. Ebben a fejezetben talán már kicsit túlságosan elengedte az említett leplezést, csöppet melodramatikus lett. Loki többnyire anélkül próbál kommunikálni, hogy nyíltan kimondana dolgokat, könyörögve, a mikrokifejezéseiből, félszavaiból kell megtanulni olvasni, ezért is kemény feladat vele bánni :D
    Tetszik, hogy nem csak habkönnyű komolytalankodást kapunk, bár a központi konfliktus számomra kissé homályos, illetve, egyelőre úgy érzem, kicsit kibontatlan a történet jelenje. Értem ezt úgy, hogy örömmel olvasnék Belle-ről akkor is, amikor Loki nincs a közelében, jó volna megismerni őt, és az életkörülményeit, a környezetét némileg behatóbban. Mi történik most Asgardban? Szép részletességgel megalkottad a jeleneteiket, de egyelőre nincs meg a teljes kép, kicsit a levegőben lóg a dolog. Nem baj, ha hosszabbak a részek, a wattpad rákfenéje a mikroszkopikus "fejezet", ami csak szétforgácsolja a történetet szerintem. Az írástechnika egyik fontos kitétele, úgymond, hogy egy fejezetnek önmagán belül is kell lennie struktúrájának, dramaturgiai ívének.
    Apró formai dolgokat is megemlítenék, például vesszőhasználat (utána mindig szóköz áll). :) A párbeszédeket kezdő gondolatjel után is (jelenleg kötőjeleket használsz, a gondolatjel hosszabb.)
    Köszönöm, hogy olvashattam a történetet, remélem, tudtam hasznos tanácsokat adni :) És várom a folytatást! ♥

    VálaszTörlés
  2. Látod, milyen klassz a kommentelési lehetőség, ugyanis legtöbbször csak tanulunk belőle! Bizony-bizony most is ez történt...
    Igen, Lokit tényleg túlérzékenynek ábrázolom az írásaimban, jól láttad,(sajnos) ez a jövőben is így lesz. Tényleg sorry, de nem tehetek róla. (Tessék, ez vagyok :}♡) Mondtam, hogy csöpögős vagyooook! Belle egy árvaház lakója, egyébként pedig egy átlagember, és nem sok joggal, mivel még kiskorú. (A konfliktust ez okozza.)Az LBL-t gondolkodás közben "írom", ezért van az, hogy csak a főbb pontokat dolgozom ki.
    Azért ilyen nyúlfarknyiak az epizódok, mert oskolásként, temérdek más dolgom is van.Csak este van időm leülni egy kicsit, és gépelni. (Jaj, ne is mondd, ismerem ám a Wattpad idegzúzásait!)
    Nagyon köszönöm a tanácsaidat, és igen, hasznosak! Az új rész már készül, ha minden jól megy, ma felrakom.♡♡♡♡

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök a csodás írásaidnak hallgasd meg a jó tanácsokat hisz csak így válsz majd igazán tehetsèges íróvá sok sikert. Háp Háp

    VálaszTörlés
  4. Ú, te jó ég, vajon hányszor hangzik el még ezen az istenverte blogon, hogy köszönöm?! ^♡^ Igyekszem leszűrni minden tanácsból a pozitívumot, hiszen való igaz: mindig van hová fejlődni.
    Háp!>3

    VálaszTörlés